Izgubili smo METRO karticu. Šta je potrebno da uradimo?

Измењено на дан Mon, 8 Мај, 2023 у 3:03 ПО ПОДНЕ

Ukoliko kupac ustanovi da je izgubio METRO karticu, potrebno je da u što kraćem roku dođe u distributivni centar u kojem je izvadio kartice, i da prvo na ulazu za kupce proveri da li je kartica možda pronađena kod nas u objektu. Ukoliko kartica nije pronađena, izgubljena kartica se blokira, a kupac popunjava i pečatom overava zahtev za izdavanje nove kartice koja se izrađuje u roku od nekoliko minuta.

Да ли је овај чланак био од помоћи?

То је сјајно!

Хвала на повратним информацијама

Жао нам је! Нисмо могли да вам помогнемо

Хвала на повратним информацијама

Јавите нам како можемо да побољшамо овај чланак!

Одаберите барем један од разлога
Потребна је верификација CAPTCHA.

Повратне информације су послате

Ценимо ваш труд и покушаћемо да поправимо чланак